Friday, July 26, 2013

SK Pristina - Ibu pelajar cakap anak Guneswari Kelly boleh berambus dari situ? @PKamalanathan



Nampaknya ibu bapa di SK Pristina lebih maklum apa yang berlaku dan telah bersetuju dengan keputusan yang dibuat. Jadi jika Guneswri Kelly ada anak disitu, lebih baik dia bawa anaknya berpindah kerana nampaknya ibu bapa di sekolah tersebut sudah naik angin. Orang luar yang tiada kena mengena pula, jangan lah menyibuk. Kalau nak cari kebenaran, cari kebenaran seperti penulis blog Dhanyaraam dan Mazidul Akmal.

Canteen In Changing Room , FACTS That You Should Know.

dan baca penjelasan Mazidul, yang bukan sahaja pergi mencari maklumat, tetapi turut berbuka puasa dan berdoa di dalam bilik persalinan yang sama. 


PELAJAR MAKAN DI BILIK PERSALINAN ( WAKIL PIBG, PEGAWAI PEJABAT PENDIDIKAN DAERAH DAN GURU MAKAN DI MANA?) DAHSYAT SUNGGUH!


Sila lihat facebook penyokong Guru Besar SK Pristina untuk maklumat lanjut


Tindakan perlu diambil ke atas penyebar fitnah ini, bukan ke atas pengetua.


Lebih-lebih lagi apabila dia menjadikan isu ini satu isu perkauman dan keagamaan. Eloklah dia ditahan dan dihukum di bawah akta hasutan supaya perkara seperti ini tidak berulang lagi di masa hadapan. Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM), pihak polis dan Jabatan Peguam Negara mesti mendakwa semua yang terlibat menjadian isu ini isu perkauman dan kebencian agama termasuk penulis bernama Ravinder Singh dan portal berita FMT ini..


Lihat perkataan yang digunakan - 1. fair to treat NON-MUSLIM CHILDREN 2. my child in mess in MALAY SCHOOL 3. This wat 1Malaysia is - apakah tujuannya, jika bukan perkauman dan prejudis keagamaan

No comments:

Popular Posts