Wednesday, October 31, 2012

[Video] @KhairyKJ - Calon, perlu winnable, tiada sabotaj dan beri tawaran baru untuk pengundi muda

6 comments:

Anonymous said...

Blog tuan dah ketinggalan Keretapi Tanah Melayu berbanding blog-blog blogger tak berjawatan yang memperjuangkan agenda Melayu.

Nak tahu perasaan orang Melayu kat bandar dan kampung sekarang, baca DINTURTLE.BLOGSPOT.COM

Nak tahu siapa pemuda2 yang beriya2 nak berjuang menjadi calon pru, baca TUNFAISAL

Silap anda pun terpilih jadi calon nanti. Helo Tuan Faisal, prinsip calon itu ini bukannya orang melayu nak dengar tuan. Siapa mampu layak dan bagus, dapatlah peluang.

Yang melayu nak dengar dari KJ ialah agenda melayu, perjuangan UMNO. Umno tu kan Melayu.

Wake up bro!

Anonymous said...

Anon ni buat komen kat dinturtle:-

"semua ni menunjukkan bahawa pemimpin umno memang takutttttt nak mempertahankan melayu. kalu kj berani mempertahankan melayu, rasanya boleh dapat sokongan semula dan orang yg menyampah pun akan memberi sokongan."


Boleh bangga ke Pemuda Umno kalau ditohmah macam ini oleh bangsa sendiri? Tak apalah, teruslah dengan denial syndrome dan syok sendiri anda.

Realiti is, this is what melayu feel about UMNO. They want to support UMNo, but were let down by Umno.

Jangan dengar apa yang anda hendak dengar, apa yang anda dipuji, dengarlah dan bersuaralah apa yang kelompok melayu hendak!

Masih tak jelas? Ya, anda semua bijak pandai.

MMI said...

Salam mohon di pautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com terimakasih.

Anonymous said...

Kenapa le Pemuda UMNO ni asyik sibuk pasal calon. Najib tahu le apa patut buat.

Kerja Pemuda UMNO menjadi kumpulan pendesak, penggerak dan pengempur. Kena faham lah UMNO mengaku mewakili melayu, BN pula mewakili malaysian.

Bila timbul isu pasal Melayu, pergi le berjuang di hadapan, supaya Melayu nampak. Tak payah sorok2 lagi.

Dah jauh beza Pemuda sekarang. Suara dah hanyut.

Anonymous said...

Kalau betul Pemuda Umno berjuang untuk melayu., sila CALONKAN Reezal Merican yang hebat sangat bunyinya bercakap dikawasan Tanjung pada PRU13.





Anonymous said...

Tak habis2 Pemuda dengan pc pc pc tv tv tv calon calon calon.

Bersuaralah untuk Melayu. Dah malu jadi melayu ke?

Popular Posts