Saturday, May 5, 2012

[Video] Zuraida pertikai @Khalid_Ibrahim petanda Azmin mangsa politik dalaman PKR? #Aiskrim #Jamban


Masih nak tuduh UMNO? Dalam kediaman yang menjadi lokasi Azmin Ali kantoi, terdapat sekurang-kurangnya 4 kamera tersembunyi. Tidak mungkin UMNO / BN boleh sampai ke kediaman tersebut. Kemungkinan paling besar adalah, Azmin diperangkap oleh seseorang yang dia kenal di dalam PKR - seseorang yang begitu biasa dengan pergerakan Azmin. Siapa dia? Mungkinkah orang Nurul Izzah atau orang Khalid Ibrahim?


Baca artikel di bawah

Kondo Azmin diceroboh. CCTV dipasang 
orang yang dikenali
Menurut sumber yang diterima, bahawa Azmin Ali dikatakan ada memiliki sebuah kondominium mewah di sekitar ibukota yang mana akan dikunjunginya sekali sekala jika ada kelapangan. Ruang tamu dan keadaan dalam rumah yang terdapat dalam foto skandal seks tersebut dikatakan hampir sama menyerupai dengan 'kondo hinggap' milik Azmin tersebut. Sejauh mana benar, hanya Azmin yang tahu.

'Kondo hinggap' milik Azmin itu dikatakan telah diceroboh oleh seseorang yang sangat rapat dengannya dan telah dipasang CCTV di dalam kondo tersebut dengan tujuan untuk memerangkapnya. Persoalannya siapakah orang itu..? Dan mengapa CCTV itu dipasang..? Hanya Azmin yang tahu..

Azmin sebelum ini pernah dikaitkan dengan satu gerakan rahsia di dalam parti PKR sendiri untuk menumbangkan pemimpin-pemimpin yang lebih tinggi dalam parti tersebut. Maka tidak hairanlah dengan jawatan Timbalan Presiden yang disandangnya, Azmin sebenarnya mempunyai musuh dari dalam parti itu yang mungkin tidak disedarinya.

Status dan hubungan rapat Azmin dengan Anwar Ibrahim dilihat menjadi antara sebab mengapa Azmin dimusuhi dan dicemburui oleh orang-orang dalaman dari parti Anwar anak beranak tersebut..

Sebab itu ada kedengaran suara-suara dari pengikut PKR sendiri yang meminta dan mendesak Azmin supaya segera mengambil tindakan ke atas foto skandal seks berkaitan dengan dirinya itu. Mereka menyatakan dengan membuat penafian air liur semata-mata adalah tidak cukup tanpa mengambil sebarang tindakan seperti yang dicabar oleh pelbagai pihak termasuk oleh adik kandungnya sendiri.

1 comment:

Anonymous said...

dalam senario politik sekarang aku lihat pkr meneruskan agenda seks bebasnya. umno mendedahkannya dan mempopularkannya. pas mencuci dosa penzina dan memalitkan dosa itu kepada umno. rangkaian ini akan berterusan. kenapa? kerana inilah politik melayu. pkr dan pas mendedahkan khianat umno, umno mendedahkan khianat pkr dan pas. pas mencuci dosanya dan dosa pkr dan menyapu dosa itu serta mempalitkan kepada umno. orang kapir bertepuk tangan.

Popular Posts