Monday, April 11, 2011

Kerajaan PR bela rakyat? Mari tengok video rakyat sengsara di bawah DAP..


Khabarnya dalam ceramah Dap, PKR dan Pas di Sarawak, mereka cuba memberikan gambaran yang yang cantik dan indah mengenai kerajaan PR (Penipu Rakyat) kepada Sarawak. Malangnya ibarat bulan purnama yang nampak cantik dari jauh, tetapi menggerutu dan berlubang-lubang dari dekat, rakyat sebenarnya hidup sengsara di bawah kerajaan DAP yang zalim.

Di bawah adalah video-video kezaliman DAP yang bersifat `self explanatory'. Tidak perlu cakap banyak totoni satu demi satu video kezaliman DAP di Penang. Apa yang boleh wakil rakyat PKR dan Pas buat? Mereka hanya mampu menjadi syaitan bisu bersubahat membenarkan kezaliman ini dilakukan.

Walaupun begitu ada wira yang cukup berani sehingga anggup meninggalkan jawatan sebagai Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang kerana tidak mahu bersubahat. Manakala Ahli Parlimen seperti Datuk Seri Zahrain keluar dari PKR dan membuat kenyataan bahawa Lim Guan Eng adalah diktator cauvinis berfikiran komunis!




Pukul dan rampas?! Kerajaan DAP zalim!





Roboh dan roboh lagi....!









Roboh dan roboh dan roboh! Pakatan DAP zalim penindas rakyat!









Roboh! Kerajaan DAP zalim merobohkan gerai!


Rakyat Sarawak jangan sampai tertipu. Change for the better, not for the worse!. Selamatkan Sarawak dari Pakatan Pembulak, pakatan yang hanya ingin melanun dan menjajah Sarawak!

No comments:

Popular Posts