Friday, July 26, 2013

Pemimpin DAP UGUT penulis blog yang dedah tentang fitnah ke atas SK Sri Pristina @PDRMsia @SKM_Malaysia




Penulis blog yang mendedahkan kisah sebenar tentang murid makan di bilik persalinan di SK Sri Pristina, Dhanyaraam Chinathamby telah diugut oleh Satees Muniandy, DAPsy Batu Kawan - ayatnya "Lain kali, kalau  tengok muka ini di mana-mana, anda tahulah apa nak buat"

Mungkinkah politik komunis style ini sedang dididik di dalam DAP. Ugutan ini seolah-olah sama seperti yang dilakukan oleh Red Bean Army bila mengugut seorang wanita yang menentang PR.

Pengganas Red Bean Army ugut bunuh, rogol gadis ini! #PRU13



Wajah pemfitnah yang dikatakan terlibat dengan program pembangkang yang masih bebas, tanpa sebarang tindakan diambil ke atasnya. Bila agaknya SKMM dan PDRM mahu menahan wanita ini kerana perbuatan menghasut?


Malangnya, wanita ini masih bebas, tetapi Guru Besar SK Pristina telah diberikan pelbagai tekanan dan juga menerima pelbagai ugutan. Akibat perbuatan wanita ini, saya berpendangan mahkamah seharusnya menghukumnya dengan seberat-berat hukuman di bawah Akta Hasutan.

Bagi Satees, elok lah dia ditahan di bawah Kanun Keseksaan atau sebarang undang-undang yang berat juga. Kisah tentang ugutan Satees ini di ambil daripada facebook Dhanyaraam....


This is an example of how DAP counter an issue... By threatening? When they cant fight intellectually,they will start attacking you personally. This man believe to be working with Penang Gov and former aide of Professor Ramasamy who was sacked for assaulting his girlfriend. Now tell me, we need this kind of people in politics?? Cheap isnt it? Sigh

p/s : Despite having the police report made by the girl, I am still keeping it low by nothing attacking him personally bcs it make a different between me and him, but looks like this is how DAP works.
Like ·  ·  · 3 hours ago · 



No comments:

Popular Posts