Sunday, December 11, 2011

Pergolakan DAP makin parah! #DAPrasis



Wajah orang-orang tua DAP. Cheh, bila mau berhenti?! Poodah!

Seperti yang dilaporkan oleh blogger Pisau

Semakin panas konvensyen DAP apabila melihat P Ramasamy ditekan hanya kerana beliau seorang India

Dalam ucapan beliau dihadapan 1000 perwakilan sebentar tadi"Jika perlu, saya boleh mohon maaf. Tetapi, saya juga mesti diberi muka. Saya bukan orang biasa, saya juga mempunyai maruah. Sekiranya parti mahu saya tinggalkan DAP, saya akan tinggalkan,”

Hari ini kita dibuktikan betapa DAP adalah sebuah parti yang rasis dan double standart ,P Ramasamy akan dihadapkan ke jawatankuasa displin dan akan dihukum ini berbeza apabila Lim Guan Eng ,Ng Wei Aik,Jeff Ooi,Nga Khor Meng ,Ronnie Liew,Tony Pua dan hampir kesemua evengelis kristian didalam DAP terlepas daripada tindakan dan diberi layanan istimewa.

Sebentar tadi Karpal berkata "Jika seseorang tidak mematuhi amalan DAP, parti boleh mengambil tindakan terhadap sesiapa sahaja, tidak kira berapa tinggi kedudukannya. Ia adalah semudah itu,"

Pengerusi DAP Karpal Singh,menerima aduan terhadap Ramasamy daripada seorang pemimpin tempatan - iaitu ketua bahagian Kampung Juru, Tan Ah Huat.

Tan menghantar sepucuk surat yang diterima oleh parti pada 8 Disember lalu dengan cepat surat tersebut dihantar ke jawatankuasa displin ini amat berbeza sekali jika seseorang itu bukan berbangsa cina atau pun evengelis kristian.

Pagi tadi inilah yang berlaku dihadapan hotel Pearl View apabila 120 org penyokong P.Ramasamy berhimpun depan hotel dgn 9 banner antaranya:-

1) Rayer penipu minta maaf pada ramasamy


2) Tanasekaran (katak bagan dalam) non-performing adun! Don't hide behind sifu
3) Rayer siapa kamu pengkianat kaum inida.


4) Kami sokong penuh YB Prof Ramasamy

5) Our full support YB Prof Ramasamy


6) kami menyokong YB Prof Ramasamy timbalan ketua menteri Pulau Pinang

Pisau kata " ada cerita di sebalik konvensyen dap sebentar tadi,nanti aku dedahkan"

Read more:
http://www.pisau.net/2011/12/hanya-kerana-beliau-seorang-india-p.html#ixzz1gDqVg9mE

No comments:

Popular Posts