Friday, February 22, 2013

[Gambar] `Lembu', `ayam', `baghal' PR ambil BR1M?



Rakyat dilembukan oleh Nik Aziz? Apa komen Nik Aziz tentang`lembu' dalam partinya yang ambil BR1M? Inilah akibat beriman dengan Tuhan yang mencarut...

BUKTI LEMBU DAN AYAM TERNAKAN @nikabdulaziz TERIMA BR1M



Ketika jutaan rakyat Malaysia bersyukur dengan pelbagai bantuan yang diberikan Kerajaan Pusat, Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sebaliknya menyamakan usaha murni itu sebagai ‘memberikan hampas kelapa dan padi serta jerami kepada ayam dan lembu’.

Menurut Menteri Besar Kelantan itu, pemberian wang ringgit sangat mendapat sambutan kerana sama dengan ayam dan lembu yang akan datang sekiranya manusia memberikan haiwan tersebut makanan yang digemari.

Sehubungan itu, beliau menambah, pemberian wang ringgit adalah salah di sisi Islam kerana ajaran Islam yang sebenar adalah memberikan ilmu kepada manusia.

“Orang yang menawarkan (wang) kepada orang, (sama seperti) kalau kita panggil ayam nak suruh ayam datang dekat, kita tabur hampas kelapa, tabur padi. Kalau nak panggil lembu kita bubuh (bagi) jerami.

KRuuhhh..... Kok..kok.. Mooo...MOooo... Mana dia rakyat LEMBU dan AYAM ni? 

Ayam/Lembu sapani? bukan calon PKR ke?
LEMBU/AYAM SAPA NIH? BR1M turut 'dimeriahkan' dengan kehadiran Ustaz Jak atau Mohd Zaki Ibrahim iaitu bekas ADUN PAS kerusi N38 DUN Kuala Balah, Kelantan
Nah! Lembu sapa nih?

Ayam / Lembu sapa pakai Baju BERSIH ni?


kemaskini :

* 300,000 rakyat Kelantan terima BR1M 2.0
* 114,000 anak muda Kelantan terima BR1M Orang Muda
* 414,000 jumlah penerima bantuan keseluruhan
* Purata 1 keluarga ada 4 orang (4 X 414,000 = 1,656,000 orang)

1.656 juta rakyat Kelantan adalah binatang. Rupanya yang mengundi Nik Aziz selama ini adalah binatang. TUKAR!





No comments:

Post a Comment