Saturday, November 26, 2011

Yeay! Anwar akan bermubahalah akhirnya #papajahat





Akhirnya Anwar Ibrahim akan bersumpah dan bermubahalah. Bermula dengan tidak meliwat Saiful, jam Omeganya yang masih disimpan oleh Wan Azizah dan akaun Nurul Izzah di Israel. Ini adalah satu perkembangan menarik... :)

Anwar Ibrahim Bersumpah Tak Kenal Pelacur Cina !
dipetik dari blog DR MIM

MiM tertarik dengan laporan di bawah :-

Anwar bersumpah bahawa dia tidak pernah kenal dengan pelacur Cina yang didedahkan oleh Datuk Eskay.

Dalam ucapannya di Indonesia yang berunsur menghasut bahawa kerajaan takut dengan kebangkitannya lalu kerajaan merekacipta sebuah video yang mempamerkan
beliau berzina dengan pelacur Cina.

Pada hakikatnya kata Anwar beliau sendiri pun tidak pernah mengenali
Datuk Eskay apatah lagi pelacur Cina seperti dalam video tersebut.

Jika kita rujuk konitasi kenyataan Anwar Ibrahim itu, beliau sebenarnya tidak berbohong apabila beliau 'bersumpah tidak kenal dengan pelacur Cina' yang didedahkan
oleh Datuk Eskay.



Jika sekali imbas dan sambil lalu, ada yang termakan dengan 'sumpah' Anwar Ibrahim.

Tetapi satu perkara yang kita mesti ingat ialah suspek Anwar Ibrahim hanya melanggan dan mungkin kali pertama beliau melanggan pelacur tersebut.

Logiknya, jika itulah kali pertama suspek Anwar Ibrahim melanggan pelacur Cina tersebut, sudah tentu Anwar Ibrahim tidak kenal dengan pelacur tersebut!

Manipulasi ayat Anwar Ibrahim seperti di atas mengingatkan MiM kepada hujah setebal 52 mukasurat yang di baca oleh beliau di dalam mahkamah.

Beliau menafikan telah meliwat 'Mohamed Saiful' tetapi jika prosiding mahkamah yang betul ialah Anwar Ibrahim mesti menyebut nama penuh 'Mohammad Saiful Bukhari Azlan'!

Tetapi satu perkara yang nyata ialah Anwar Ibrahim berbohong apabila mengaku tidak kenal Datuk Eskay!

No comments:

Popular Posts