Monday, November 28, 2011

[Gambar] Kongres Nasional PKR kosong? #PartiKeluarRamai2



Setiausaha Agung PKR (Parti Kelentong Rakyat) Saifuddin Nasution begitu mearah sehingga meroyan dalam ucapannya bila menempelak pemimpin dan wakil rakyat parti itu yang GAGAL diri ke program Kongres PKR. "Saya kecil hati sebab ada wakil rakyat yang tak dapat datang. Kita tak boleh jadi wakil rakyat, ahli parlimen atau apa sekalipun tanpa platform parti. "Ada 365 hari setahun, bloklah tiga hari untuk kongres. Apa alasan tak dapat datang? Tak ada duit?"

*Gambar - terima kasih blogger Hak Malaysia. Untuk maklumat selanjutnya sila ke blog beliau:

3 comments:

Bingai @ Bangang said...

Tak dapat elaun hadir Perhimpunan, bro. hehehe

Alixandrra Amede said...

salam saudara yang dirahmati Allah,

Disini dah sangat jelas menunjukkan betapa dangkalnya pemimpin dalam Parti Pakat Kebas Rakyat ni,kenapa harus duit dijadikan persoalan utama bila pewakilan takdapat menghadirkan diri?Bukankah elok jika bersangka baik,berkemungkinan pewakilan tersebut punyai alasan2 yg kukuh sebab tidak dapat hadir.Diaorang ni mmg penuh emosi,bukan saja berucap penuh emosi bab2 orang takdatang majlis pun nak kecik ati,kuntum betul rupanya.Bukan ke asas nak join politik ni kena kuat semangat baru leh bantu rakyat?hal2 kecik camni kecik ati,alahai..cam perempuanlah bang..Sikap buruk sangka ni memang dari dulu jadi makanan harian Pakat Kebas Rakyat sehinggakan dengan sesama pemimpin pun disangka buruk.Maybe dorang semua dah lupa,parti ni terbina atas semangat sukarelawan(suka,rela nak lawan),bila dah takde dan takdatang,mungkin juga dah masanya dorang kena tima hakikatnya yang pemimpin2 mereka dah tak suka,takrela nak berlawan..ehehe...

Tun Faisal Ismail bin Aziz said...

Tini, itu tandanya pemimpin mereka tidak komited dengan perjuangan. Perjuangan yang sudah hilang traction kerana tidak ada falsafah dan prinsip yang kukuh dalam perjuangannya melainkan perjuangan seorang manusia yang penuh pembohongan dan kepalsuan.

Popular Posts