Sunday, March 24, 2013

Akhirnya Pas janjikan Projek Pembangunan Mega untuk rakyat terpinggir! #PenipuRakyat



Projek Pembangunan PAS Kepada Rakyat! BN Selangor Pasti Tumbang.
        
[Nota: Pas akhirnya tunduk dan menjanjikan pembangunan untuk rakyat. Sebelum ini Pas, seperti parti pembangkang yang lain tidak mahu menjanjikan pembangunan kepada rakyat. Sebab itu di Kelantan dan Kedah tidak banyak pembangunan yang dibuat. Dalam ceramah-ceramah Pas, pembangunan rohani sudah mencukupi dan hasilnya di Kelantan, pernah diberitakan mempunyai kadar gadis mengandung luar nikah, penagih dadah dan penghidap HIV yang paling tinggi. Pas tidak perlu bina masjid, sebab selama 21 tahun Pas di Kelantan, yang bina masjid adalah UMNO. Tapi mungkin kerana sudah terlalu banyak masjid, di Kedah, Pas runtuhkan masjid (Madrasah Salihiah) untuk bangunkan kompleks membeli belah. Di Selangor lain pula ceritanya. Oleh kerana Pas bukan parti yang dominan di Selangor, mungkin artikel dan gambar di bawah sudah cukup untuk membayangkan keadaan Pas yang cukup menyedihkan di negeri ini...)


Penganalisis politik di Lembah Klang hari ini melihat BN Selangor sudah pasti akan tewas teruk.Menurut pengarah strategik pilihanraya PKR selama 50 tahun BN tidak membawa pembangunan di Selangor.Apa yang dijanjikan tidak pernah ditepati,Slogan BN hanyalah omong kosong.

Cabaran yang dihadapi oleh Pengerusi BN Negeri Selangor Datuk Seri Najib amat getir,masakan tidak kerajaan pakatan begitu mementingkan kebajikan rakyat yang selama ini ditindas dan tidak dipedulikan.

Kita ambil contoh PAS Selangor,berjaya buat pertama kali dalam sejarah membuat projek pembangunan . Kempen ceramah mereka dengan menunaikan janji pembangunan pasti akan menarik sejumlah penyokong dan pengundi yang ramai.Gambar dibawah adalah salah satu kempen yang mampu membunuh BN Selangor.

Kepada badan perhubungan Umno Negeri Selangor. Diharap ambil serius pendekatan PAS yang sudah mula membawa pembangunan ke serata cerok kampung.Gambar dibawah menjadi bukti sebuah banggunan baru dibina dengan prasarana moden memudahkan pengguna membuat caruman lebih selesa.

jamban

Pisau kata ” tengok gaya projek macam ni..comfirm BN kalah di Selangor beb.. seram sejuk dah ni”





No comments:

Popular Posts