Tuesday, April 17, 2012

[Video] Sah #MentalitiSubsidi : Nasi untuk homeless dan street children pun demonstran #mansuhPTPTN balun



Takkan nasi untuk gelandangan, homeless dan anak-anak jalanan pun budak-budak PR ni sapu. Memang sah mentaliti subsidi. Pantang benda percuma budak-budak ni sapu. Guna lah akal sikit, biarlah anak-anak jalanan dan gelandangan yang lebih layak makan makanan tu. You all boleh pergi beli makanan sendiri guna duit mak ayah atau duit yang PR bagi. Kalau makanan untuk anak-anak jalanan pun mereka sapu, duit pinjaman PTPTN takkan mereka tak sapu kan? Inilah jenis didikan yang budak-budak PR terima - maka tidak hairanlah jika mereka menjadi kurang ajar, makan dari hasil hand-out dan bermentaliti subsidi!

[HOT VIDEO] : Demonstran #MansuhPTPTN Muka Tak Malu - Ambil Makanan Dari SHEB Pemuda UMNO



Lihat aksi para demonstran yang pada awalnya tidak mengetahui apa itu SHEB yang mana ditubuhkan oleh Pemuda UMNO Malaysia serta dipertanggungjawabkan kepada Exco Pemuda UMNO Malaysia merangkap Ketua Pemuda UMNO Bukit Bintang Tengku Azman.

Seorang budak cuba tunjuk pandai mempertikaikan lambang UMNO dengan mendakwa kedatangan SHEB adalah untuk mempengaruhi mereka supaya bekerjasama dengan UMNO/BN dan memancing undi.

Tapi akhirnya kena 'smash' terus terdiam...

Mula-mula mereka bertanya adakah makanan ini khusus untuk demonstran, apabila sukarelawan SHEB menjawab bukan dikhususkan untuk mereka, tetapi siapa mahu boleh ambil.

Tanpa sedikit rasa malu, mereka ambil makanan yang disediakan kepada golongan gelandangan!

Hoii...

Maki UMNO macam-macam akhirnya makanan dari Pemuda UMNO juga yang kamu jamah, dasar muka tak malu!

Sebab mahasiswa gila pro-pembangkang kepung petugas sukarelawan SHEB, seorang gelandangan tidak dapat ambil makanan...


Artikel semalam [KLIK SINI]

No comments:

Popular Posts